UN AN LINIŞTIT VĂ DORESC… ÎN 2014

 UN AN LINIŞTIT VĂ DORESC…  ÎN 2014    By David (duţu) Miclea

UN AN LINIŞTIT VĂ DORESC… ÎN 2014

 Liniştit !?Şi de ce nu plin de fericire plin de bucurie că toţi îşi doresc fericire? E simplu:

1.Iov omul suferinţei, omul care a gustat din plin durerea, nu spune că ar fi dorit fericire, ci mai degrabă, linişte şi pace deasupra tuturor necazurilor prin care trece: N-am nici liniste, nici pace, nici odihna, si necazul da peste mine.” (Iov.3:26)

2.Ezechia , omul care a ajuns pînă aproape de locuinţa morţilor, primind, viaţă şi sănătate din partea Domnului avea să exclame: “Cuvantul Domnului, pe care l-ai rostit, este bun.” Si a adaugat: “Caci va fi pace si liniste in timpul vietii mele!” (2Reg.20:19).

3.David, împăratul care mă gîndesc că averea ce şi-a adunat a fost prin muncă cinstită, dormea fără transpiraţie, sudoare rece, putea să spună cu inima împăcată:Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu, Doamne, imi dai linistedeplina in locuinta mea. (Ps.4:8).

4.An liniştit, fără prea multe griji, în cele materiale, fiind convinşi că: preaiubitilor Lui El le da paine ca in somn. (Ps.127:2).

5.An liniştit, în speranţa revederi cu Mirele nostru Isus, El va veni încurînd.

*Tuturor un An Liniştit sub privirile Domnului, fericirea vine în urma ce avem pace cu Dumnezeu şi linişte în suflete.

*Fiţi binecuvîntaţi de Domnul!

~Sacramento Evanghelic~

Leave a comment