Organization of Romanian Americans O.R.A. va ureaza tuturor UN AN NOU FERICIT INCUNUNAT DE SUCCESE !!!

Organization of Romanian Americans O.R.A. va ureaza tuturor UN AN NOU FERICIT INCUNUNAT DE SUCCESE !!!

 

One thought on “Organization of Romanian Americans O.R.A. va ureaza tuturor UN AN NOU FERICIT INCUNUNAT DE SUCCESE !!!

  1. Pacea Domnului!numele meu este Geanina,sunt mama a 2 copiilasi mici,fetita 4 ani,baiatul 2 ani.Domnul a ingaduit sa vina si al 3 lea copil pe acesta lume,fiind insarcinata in 5 luni.Fratii dragi vin si eu inaintea dvs,cu o rugaminte,daca se poate sa ne ajutati si pe noi.cum am zis am 2 copii mici,Urmeaza al 3 lea,suntem saraci,nu avem casa,si nici masa.traim de azi pe maine,copii mei rabda zi de zi de foame…caci este foarte greu sa gasesti un loc de munca doar cu 8 clase primare,nu avem nici un venit doar alocatia copiilor,si ce mai gaseste sotul meu din cand in cand sa mai sparga lemne pe la oamenii batrani.mai am un frate mic,nu avem nici mama si nici tata,nu l avem decat pe DOMNUL.va rog in NUMELE DOMNULUI sa ne ajutati si pe noi cu ce se poate,si daca se poate.sper ca BUNUL DUMNEZEU sa va puna pe inima si sa ne puteti intinde si noua o mana de ajutor.nr.meu este 0761389155.DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE SI SA FIE CU NOI TOTI AMIN!

Leave a Reply

