El îşi conduce turma ca un păstor…

El îşi conduce turma ca un păstor… By Andreelutza Suiugan


29 noiembrie 2014

*Meditaţia zilei: Să-mi insufla pace meu în adâncul fiinţei. Ca stai liniştit în funcţie de prezenţa mea, puteţi simţi pacea în creştere în termen de tine. Acest lucru nu este ceva care se realiza prin auto-disciplina si vointa; Acesta se deschide-te pentru a primi binecuvântarea mea.
În acest vârstă de independenţă, oamenii se pare greu să recunoască lor sărăcie. Cu toate acestea, te-au luat-a lungul o cale care a subliniat nevoia ta de mine: vă introducerea în situaţii în care punctele tale forte au fost irelevante şi slăbiciunile dumneavoastră au fost flagrant evident. Prin ariditate de aceste marşuri deşert, au atras mai aproape şi mai aproape de mine. Aţi descoperit flori de pace înflorirea în locurile cele mai pustii.Ai învăţat să-mi mulţumească pentru vremuri grele şi dificil de călătorii, având încredere că prin ele am realiza meu cel mai bun lucru. Le-au dat seama că au nevoie de mine este cheia la cunoaşterea-mă strâns, care este darul toate cadourile de mai sus.
Domnul va va ghida întotdeauna; El va satisface nevoile de un teren de arsuri de soare şi va consolida cadru. Va fi ca o grădină bine adăpate, ca un izvor ale cărui ape niciodată nu reuşesc. — Isaia 58:11
El tinde sa turma ca un păstor: el adună miei în braţele lui şi poartă-le aproape de inima lui; El conduce uşor pe cei care au tineri. — Isaia 40:11
~ DUMNEZEU ESTE IUBIRE ~
~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

