O POZIŢIE CORECTĂ FAŢĂ DE BINEFĂCĂTORUL TĂU.

O POZIŢIE CORECTĂ FAŢĂ DE BINEFĂCĂTORUL TĂU. By Andreeluza Suiugan


28 noiembrie 2014

*Meditaţia zilei: Restul în asigurarea profund de iubirea mea infailibil. Lasa corpul, mintea, si spiritul relaxaţi-vă în prezenţa mea. Eliberarea în grija mea ceva care este îngrijorătoare tu, astfel încât vă puteţi concentra atenţia deplină pe mine fie awed de dimensiuni vaste de dragostea mea pentru tine: mai larg, mai mult, mai mare şi mai profund decât orice stii. Ne bucurăm că această dragoste minunată este a ta pentru totdeauna!
Cel mai bun răspuns la acest dar glorios este o viaţă adâncită în mulţumire. De fiecare dată când mă mulţumesc, recunoaşteţi că eu sunt Domnul si furnizor. Aceasta este poziţia corectă pentru un copil al lui Dumnezeu: primesc cu mulţumire. Sa-mi aduca jertfa de multumire, şi de ceas pentru a vedea cât de mult vă binecuvântez.
Arunca toate anxietate pe el pentru că el îi pasă pentru tine.
— 1 Petru 5:7
Mă rog ca din bogăţiile lui glorioasă el poate vă întărească cu putere prin Duhul său în fiinţa voastră interioară, astfel încât Hristos să locuiască în inimile voastre prin credinţă. Şi mă rog că tu, fiind înrădăcinate şi stabilit în dragoste, are putere, împreună cu toţi sfinţii, să înţeleagă cum largă şi lung şi înalt şi adânc este dragostea lui Hristos, şi să cunoască această dragoste care depaseste cunoştinţe — că vă poate fi umplut măsura de toată plinătatea lui Dumnezeu.
-Efeseni 3:16-19
Să le dau datorită Domnului pentru dragostea lui nădejde şi faptele sale minunate pentru bărbaţi. Lasa-le jertfa mulţumesc jertfele şi spun din operele sale cu cântece de bucurie.
-Psalmul 107:21-22
~ DUMNEZEU ESTE IUBIRE ~
~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

