MULŢUMEŞTE ŞI FI RECUNOSCĂTOR

MULŢUMEŞTE ŞI FI RECUNOSCĂTOR           By Andreelutza Suiugan

 

27 Noiembrie 2014

Lasa regula de mulţumire în inima ta. Ca să-mi mulţumesc pentru binecuvântări în viaţa ta, se intampla un lucru minunat. Este ca în cazul cântare cadem de pe ochii tăi, permiţându-vă pentru a vedea mai mult şi mai mult de meu glorios bogăţia. Cu ochii deschis astfel, vă pot ajuta să tot ce ai nevoie de la Casa comoara mea. De fiecare dată când primiţi unul dintre cadouri meu aur, lasa recunoştinţa ta cânte afară laude pentru numele meu. “Hallelujahs” sunt limba din ceruri, şi ei pot deveni limba din inima ta.

O viaţă de laudă şi de recunoştinţă devine o viaţă plină de minuni. În loc de încercarea de a fi în control, se concentreze pe mine şi ceea ce fac eu. Aceasta este puterea de laudă: centrarea dumneavoastră întreaga fiinţă în mine. Acest lucru este cum am creat-să trăieşti, căci am făcut propria mea imagine. Bucuraţi-vă de viaţă abundente de debordant cu laudă şi mulţumire.

Lasa pacea de regula lui Hristos în inimile voastre… Şi Fiţi recunoscători. — Coloseni 3:15

Imediat, ceva de genul cântare a scăzut de la ochii lui Saul, şi el a putut vedea din nou. El a luat şi a fost botezat. — Fapte 9:18

Si din nou au strigat: “Aleluia!…” Bătrânii douăzeci şi patru şi patru viu creatures a căzut şi închinat lui Dumnezeu, care a fost aşezat pe tronul. Şi au strigat: “Amin, Aleluia!” Apoi o voce a venit la tron, spunând: “Laudă nostru Dumnezeu, tot ce slujitorii lui, care se tem de el, atât de mici şi mari!” Apoi am auzit ceea ce suna ca o mare mulţime, ca hohote de graba de apele şi ca peals tare de tunete, strigând: “Aleluia! Pentru nostru Domnul Dumnezeu Atotputernic domneşte.”-Apocalipsa 19:3-6

Intra sa porti cu mulţumire şi terenuri lui cu laudă; da datorită lui, şi laudă numele lui. -Psalmul 100:4
~ DUMNEZEU ESTE IUBIRE~

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

