„AM MURIT CA SĂ TRĂIESC”

„AM MURIT CA SĂ TRĂIESC” (OCTOMBRIE 3) (Gal.2:20). By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Am fost rastignit impreuna cu Hristos, si traiesc… dar nu mai traiesc eu, ci Hristos traieste in mine. Si viata, pe care o traiesc acum in trup, o traiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit si S-a dat pe Sine insusi pentru mine. (Gal.2:20).

AM FOST CINEVA CARE S-A DUS, ŞI ACUMA TRĂIESC CĂ SUNT CINEVA CARE SĂ RĂMÎNĂ …
*Am murit şi moartea mea a fost o favoare pentru mine.
*Am murit îngropînd un trecut păcătos, plin de groază.
*Am murit pentru că eram osindit de dreptatea divină la moarte.
*Am murit că păcatul meu mi-a devenit insuportabil.
*Am murit răstignit, printr-o moarte încetinită ca să simpt durerea pricinuită de păcatul meu.
*Am murit că simţeam nu se mai poate aşa; nici tu pace, nici tu veselie, nici tu prietenie ci numai răni şi vînătăi după fiecare trecătoare petrecere.
*Am murit că eram prea plin de „eul” din mine aşa de plin de nu mai era loc de nimeni în viaţa mea.
*Am murit, dar n-am murit singur ci împreună cu Hristos.
*Am murit, am fost îngropat împreună cu Hristos, Hristos trăieşte la slava Tatălui, E Viu, şi tot aşa trăiesc în noua viaţă.
*Am murit ca să trăiesc, dar nu „eu” ci Hristos să trăiească în mine.
*Am murit ca să capăt o viaţă nouă, viaţa celui născut din nou, ca să trăiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit si S-a dat pe Sine insusi pentru mine .

***Azi cînd îmi fac analiza vieţii realizez că am făcut o afacere bună, am dat ceva vechi pe ceva nou, am dat ceva mînjit de păcat pe ceva albit şi spălat prin El, plata mea a fost mică (o viaţă păcătoasă) în comparaţie cu darul nespus de mare al cunoaşterii lui Hristos Isus Domnul meu care a dat totul pentru mine/în locul meu.
Salvare mea a fost un act al milei şi dăruiri lui Isus Hristos, El care mi-a dat mîntuirea în dar, dar pe care trebuia să-l primesc în urma predări omului vechi, şi îmbrăcări cu un trup nou în Hristos plin de viaţă, ca să pot spune, nu mai trăiesc după îndemnurile firii pămînteşti, ci după îndemnurile Duhului ca să am viaţă. Hristos trăieşte în mine, iar eu crezînd în El nu voi mai muri ci voi avea viaţă împreună cu El, deci nu voi mai muri niciodată.

*Ce simplu e acuma că pe tronul inimi mele să nu mai troneze “eul” meu ci Hristos, şi cu cîtă uşurinţă, cu cîtă libertate pot să spun cuvintele implorînd prezenţa Sa: “Nu voia mea, ci a Ta voie să se facă în toate”

***Şi acuma fiindcă trăiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit si S-a dat pe Sine insusi pentru mine nu am altceva mai bun de făcut decît să port crucea mea în fiecare zi şi să merg după El: Si oricine nu-si poarta crucea si nu vine dupa Mine, nu poate fi ucenicul Meu. (Luc.14:27).

“AM MURIT” cînd spun aceste cuvinte nu vorbesc ca unul care nu ştie ce vorbeşte, sau ca un ieşit din minţii, ci ca unul care am parcurs acest drum al morţii împreună cu Hristos ca să ajung la viaţă.

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

