BIRUITORI VOR FI RĂSPLĂTIŢI

BIRUITORI VOR FI RĂSPLĂTIŢI By David (duţu) Miclea


1. VOR MÎNCA DIN MANA ASCUNSĂ: Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: “Celui ce va birui ii voi da sa manance din mana ascunsa si-i voi da o piatra alba; si pe piatra aceasta este scris un nume nou pe care nu-l stie nimeni decat acela care-l primeste.” (Apoc.2:17).

2. VOR MÎNCA DIN POMUL VIEŢII: Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: “Celui ce va birui ii voi da sa manance din pomul vietii, care este in raiul lui Dumnezeu.” (Apoc.2:7).
3. NU VOR FI VĂTĂMAŢI: Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: “Cel ce va birui nicidecum nu va fi vatamat de a doua moarte.” (Apoc.2:11).
4. VOR FI ÎMBRĂCAŢI: Cel ce va birui va fi imbracat astfel in haine albe. Nu-i voi sterge nicidecum numele din Cartea vietii si voi marturisi numele lui inaintea Tatalui Meu si inaintea ingerilor Lui.” (Apoc.3:5).
5. VOR ŞEDEA PE SCAUNUL DE DOMNIE: Celui ce va birui ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” (Apoc.3:21).
6. VOR PRIMI STĂPÎNIRE PESTE NEAMURI: Celui ce va birui si celui ce va pazi pana la sfarsit lucrarile Mele ii voi da stapanire peste neamuri. (Apoc.2:26).
7. VOR DEVENI STÎLPI ÎN TEMPLU LUI DUMNEZEU: Pe cel ce va birui il voi face un stalp in Templul Dumnezeului Meu, si nu va mai iesi afara din el. Voi scrie pe el Numele Dumnezeului Meu si numele cetatii Dumnezeului Meu, Noul Ierusalim, care are sa se coboare din cer de la Dumnezeul Meu, si Numele Meu cel nou.” (Apoc.3:12).
VOR FI MOŞTENITORI: Cel ce va birui va mosteni aceste lucruri. Eu voi fi Dumnezeul lui, si el va fi fiul Meu. (Apoc.21:7) ~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

