O INTALNIRE CU ISUS

O INTALNIRE CU ISUS   (Ioan.9:1-41) By David (duţu) Miclea

Un orb era orb de doua ori ;spiritual si trupeste, dar o simpla intalnire cu Isus , a produs in viata lui o minune, minunea sa vada, si spiritual si trupeste. Slava Domnului pentru asemenea marete intalniri cu El.

*Cuvîntul de aur: “Cred, Doamne”, I-a zis el; si I s-a inchinat. (Ioan.9:38)

*ORBUL NU L-A VĂZUT PE ISUS, ALŢI ÎI SPUNEAU NUMELE

-Orbul nu îl cunoştea pe Isus numai din spusele altora – “Omul acela, caruia I se zice Isus…” (vers.9-11).
*ORBUL VEDEA DINCOLO DE POSIBIL

-Orbul credea în imposibil – “Mi-a pus tina pe ochi, m-am spalat, si vad.”(vers.15).

*ÎNCEPEA PROPOVĂDUIREA

-Orbul era o dovadă a credinţei în vindecare; Nu mă înteresează ce spuneţi voi, eu ştiu una şi bună: “ca eram orb, si acum vad.”(vers.25) .

*ORBUL ERA GATA SĂ-L PROSLĂVEASCĂ PE ISUS.

– El mi-a deschis ochii (vers.30b).

*ORBUL ERA UN OM CARE CĂUTA ADEVĂRUL

– El a raspuns: “Si cine este, Doamne, ca sa cred in El?”(vers.36)

*ORBUL CREDE ŞI SE ÎNCHINĂ

-. “Cred, Doamne”, I-a zis el; si I s-a inchinat. (vers.38).

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

