PLANUL FĂCUT DE UN LENEŞ

PLANUL FĂCUT DE UN LENEŞ   By david (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: “Sa mai dorm putin, sa mai atipesc putin, sa mai incrucisez mainile putin ca sa ma odihnesc!”… (Prov.24:33).

Cu cat este mai lenes cineva, cu atat face mai multe
planuri … pentru maine!

*M-am trezit Luni și m-am gândit Marți să mă duc și eu Miercuri la lucru.Dar când am văzut Joi că
vine Vineri, de ce amar să mă duc Sâmbătă la lucru dacă Duminică e zi liberă?

Cum este otetul pentru dinti si fumul pentru
ochi, asa este lenesul pentru cel ce-l trimite. – (Prov.10:26)
Lenesul nu-si frige vanatul, dar comoara de
pret a unui om este munca. – (Prov.12:27)
Lenesul doreste mult, si totusi, n-are nimic,
dar cei harnici se satura. – (Prov.13:4)
Lenesul isi vara mana in strachina si n-o duce
inapoi la gura. – (Prov.19:24)
Toamna,
lenesul nu ara; la secerat, ar vrea sa stranga
roade, dar nu este nimic! – (Prov.20:4)
Lenesul zice: “Afara este un leu, care
m-ar putea ucide pe ulita!” – (Prov.22:13)
Lenesul zice: “Afara este un leu, pe
ulite este un leu!” (Prov.26:13)
Cum se invarteste usa pe tatanile ei, asa se
invarteste lenesul in patul lui. (Prov.26:14)
Lenesul isi
vara mana in blid, si-i vine greu s-o duca iarasi la gura. – (Prov.26:15)
Lenesul se
crede mai intelept decat sapte oameni care raspund cu judecata. (Prov.26:16)

Doctorul: “Ca sa fiu foarte deschis cu dumneata, problema dumneatale este lenea.

“Pacientul: “Stiu, doctore, cum se spune insa asta in limba latina, ca sa-i spun si neveste-mi.”

Tatal ii spuse copilului: “Nu pot sa merg cu tine la parc. Sufar de inertie voluntara.”

O,LENE,LENE!

~Sacramento Evanghelia~

Leave a Reply

