“DOMNUL VA FI CU VOI”

“DOMNUL VA FI CU VOI” (2Cron.20:1).   By David (duţu) Miclea

*Promisiunea zilei:   Nu veti avea de luptat in lupta aceasta: asezati-va, stati acolo si veti vedea izbavirea pe care v-o va da Domnul. Iuda si Ierusalim, nu va temeti si nu va inspaimantati; maine, iesiti-le inainte, si Domnul va fi cu voi!” (2Cron.20:1).

Sunt încîntat de marile promisuni ale lui Dumnezeu, pentru două mari motive:

1. El promite lucruri care să îmi folosească.

2.Ştiu că tot ce promite poate să şi înfăptuiească, de aceia Îi dau slavă.

*Promisiunea aceasta este făcută pentru Iuda, pentru Ierusalim, dar poate să fie aplicată şi în dreptul meu. Dacă Domnul spune că va fi cu mine, nu mai am de ce să mă îngrijorez, pot să vină ape mari, pot să vină vrăjmaşi fără număr, pot să am pîrîşi o mie, pot să fiu părăsit de cei dragi foarte uşor, dar dacă Domnul a spus: ”Voi fi cu tine” asta îmi este de ajuns.

Am siguranţă de reuşită atîta vreme cît sînt cu El, pentru că El nu îşi schimbă promisiunea.Atîta vreme cît încrederea mea rămîne tare în El, nu mă voi clătina sunt sigur, prin El voi fi mai mult decît biruitor.

*Fii binecuvîntat de Domnul!

~Sacramento Evanghelic~

 

Leave a Reply

