RUGĂCIUNEA DE DIMINEAŢĂ 1.

RUGĂCIUNEA DE DIMINEAŢĂ 1. (Ps.25:4) By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Arata-mi, Doamne, caile Tale si invata-ma cararile Tale. (Ps.25:4).

 

Psalmistul David îşi înalţă rugăciunea către Dumnezeu cu cuvintele:                                                         Doamne, mă încred în Tine,                                                                                                                                             Doamne Dumnezeu-le spre Tine îmi înalţ sufletul ca să nu rămîn de ruşinea în faţa vrăjmaşilor mei, şi apoi ei să se bucure de mine,                                                                                                                                           Doamne, eu nădăjduiesc în Tine, şi nu am nici un temei să te părăsesc, de aceia arată-mi căile tale şi învaţă-mă cărările Tale.                                                                                                                                                       Doamne, vreau povăţuirea Ta de aceia învaţă-mă căci vreau să trăiesc în adevărul Tău, căci nu am altă nădejde decît în Tine.

David dorea să afle tot mai mult despre cărările Domnului, el vroia să umble pe ele. Ceva preţios se află pe cărările Domnului:

 

1.STRĂLUCEŞTE LUMINA                                                                                                                                                        -sunt luminate şi nu poţi să te rătăceşti.                                                                                                                    –posibilitate de acces, ziua şi noaptea,                                                                                                                              -totul se face în lumină (nu sunt şi nu pot fi ascunzişuri).                                                                                              * Pe ce vei pune mana iti va izbuti, pe cararile tale va straluci lumina. (Iov.22:28).

 

2.EXISTĂ SIGURANŢĂ                                                                                                                                                         -privirea de sus mă urmăreşte pas la pas,                                                                                                                    -ştiu bine destinaţia, locul unde voi ajunge,                                                                                                                    -paşii mei vor înainta fără să ma abat din cale                                                                                                                 -dacă s-ar întîmpla alunecare, mai am speranţă, mă voi ridica din nou.                                                                   * pasii mei stau neclintiti pe cararile Tale si nu mi se clatina picioarele. (Ps.17:5).

 

3.TREBUIE STATORNICIE                                                                                                                                                    -pe cărările Domnului, nu se umblă cu dubi, voi ajunge ori nu voi ajunge, e bună calea ori nu e bună calea.                                                                                                                                                                                         –sunt controlate de legi sfinte şi trebuiesc respectate întocmai.                                                                                  –nu are exituri ci numai o singură ieşire Împărăţia Cerurilor.                                                                                 *Ma gandesc adanc la poruncile Tale, si cararile Tale le am sub ochi. (Ps.119:15).

 

4.CĂRĂRILE SUNT ACCESIBILE                                                                                                                              -Dumnezeu numără paşi noştri de pribeag,                                                                                                              -Dumnezeu netezeşte cărările făcîndu-le să fie accesibile,                                                                             -Dumnezeu veghează la tot ce se întîmplă,                                                                                                                            -Acceptă-L să îţi conducă paşii pe cărările neprihănirii.                                                                           *Recunoaste-L in toate caile tale, si El iti va netezi cararile. (Prov.3:6).

 

5.DESTINAŢIA ESTE SIGURĂ                                                                                                                                      -Destinaţia celor care merg pe cale după orînduieli, va fi nu alta decît, locul plin de fericire “CERUL”

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

