“EU SUNT VIAŢA”

“EU SUNT VIAŢA” (Iunie 3.) By David(duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Isus i-a zis: “Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6).

EU SUNT VIAŢA

Isus a declarat: “EU SUNT VIAŢA”

*Adevărată Viaţă este să-L cunoşti pe El şi să trăieşti aşa cum El te învaţă:
-Si viata vesnica este aceasta: sa Te cunoasca pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat, si pe Isus Hristos pe care L-ai trimis Tu. (Ioan.17:3).
-Adevarata neprihanire duce la viata, dar cel ce urmareste raul gaseste moartea. – (Prov.11:19).
– asa ca sa-si stranga pentru vremea viitoare, drept comoara, o buna temelie, pentru ca sa apuce adevarata viata. (1Tim.6:19).

*El este începătorul vieţii:
-In El era viata, si viata era lumina oamenilor. (Ioan.1:4).
-Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n-a fost facut fara El. In El era viata, si viata era lumina oamenilor. (Ioan.1:2-3).

*El este sursa vieţii Singurul care poate oferi viaţă:
– Eu sunt Painea vietii. (Ioan.6:48).
– “Eu sunt Painea vietii. Cine vine la Mine nu va flamanzi niciodata; si cine crede in Mine nu va inseta niciodata. (Ioan.6:35).

*El dătătorul vieţii veşnice, o viaţă pentru totdeauna, o viaţă care trece dincolo de moarte:
– “Eu sunt Invierea si Viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai. (Ioan.11:25).
-Adevarat, adevarat va spun ca cine crede in Mine are viata vesnica. (Ioan.6:47).

*CONCLUZIE:  Isus ne-a spus: “Eu sunt Calea, Adevarul si Viata”
-CALE –singura şi sigura cale spre cer.
-ADEVĂR- singurul care rămîne în picioare.
-VIAŢĂ – speranţa de nemurire a fiecărui credincios.
***Isus a venit să fie Calea, Adevărul şi Viaţa, pentru toţi cîţi vor crede în El, ca într-o zi să avem parte de veşnica Lui prezenţă.

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

