“EU SUNT ADEVĂRUL”

“EU SUNT ADEVĂRUL” (Iunie 2.)     By David(duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Isus i-a zis: “Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6).

~EU SUNT ADEVĂRUL~

În al 2-lea rind Mîntuitorul face din nou o referire la El spunînd cuvintele: “Eu sunt Adevărul”

*Isus este Adevărul şi în gura lui nu s-a găsit minciună: “El n-a facut pacat, si in gura Lui nu s-a gasit viclesug.” (1Pet.2:22).

*Isus a spus adevărul atunci cînd a zis, că este Dumnezeu

*Isus a spus adevărul şi atunci cînd a spus că a venit de la Tatăl şi că este Fiul lui Dumnezeu.

*Isus a rostit numai adevărul, chiar şi atunci cînd a spus că are să moară şi apoi o să Învieze din nou, noi suntem martori a Învierii Sale.

*Isus a spus adevărul şi atunci cînd a spus omului :”iertate îţi sunt păcatele” da, El are putere să ierte păcatele.

*Isus a spus adevărul cu privire la venirea Sa în glorie şi într-o zi vom fi martori a revenirii Lui, ochi mei îl vor vedea şi dorec cît mai repede lucrul acesta.

***Să considerăm aceste cuvinte venite direct din gura Lui, El este Cale, singura Cale înspre Dumnezeu, înspre Rai, şi nu există alta, El esteAdevărul şi singurul Adevăr care ne va duce la Tatăl.
~Sacramento Eanghelic~

2 thoughts on ““EU SUNT ADEVĂRUL”

  1. Pe linga Hristos , sau gasit inca 144,000. , in gura carora nu sa gasit minciuna si nici pacat in eii .
    Deci chiar daca nu sa gasit minciuna si pacat in acesti 144,000. , eii nu-s Adevarul , dar vor purta singurii ei ( 144,000. ) Numele cel Nou a lui Hristos , singurii ( cei 144,000. ) care I-L vor urma pe Mielul orisiunde va merge El .
    Direct partea Lui de reprezentare .

Leave a Reply

