“EU SUNT CALEA”

“EU SUNT CALEA” (Iunie 1.) By David(duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Isus i-a zis: “Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6).

“EU SUNT CALEA”

Isus face o afirmaţie foarte clară, o afirmaţie precisă: “EU SUNT CALEA”
*Isus Calea – spre Tatăl
-Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6).
*Isus Calea – spre belşug
-Daca intra cineva prin Mine, va fi mantuit; va intra si va iesi si va gasi pasune. (Ioan.10:9)
*Isus Calea –spre Mîntuire
– Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6).
*Isus Calea – şi nu o alta cale.
-In nimeni altul nu este mantuire: caci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor in care trebuie sa fim mantuiti.” (Fapt.4:12).
~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

