“Eu sunt Invierea si Viata” partea 3.

“Eu sunt Invierea si Viata” partea 3. (Mai 4)     By David(duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Isus i-a zis: “Eu sunt Invierea si Viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai. (Ioan.11:25).

:EU SUNT VIAŢA”….
Pentru că Isus a Înviat, E Viu, El vine cu noi în prejurările vieţii.
-A fost cu Stefan cînd plătea cu viaţa lui credinţa tare în Dumnezeu, s-a ridicat în slavă să îşi aştepte un credincios în glorie, aceasta l-a încurajat, i-a dat putere lui Ştefan să se roage chiar pentru cei care aruncau cu pietre în el. Dar Stefan, plin de Duhul Sfant, si-a pironit ochii spre cer, a vazut slava lui Dumnezeu, si pe Isus stand in picioare la dreapta lui Dumnezeu; (Fapt.7:55).
-Ioan în Insula Patmos exilat, din pricina Cuvîntului, pentru mîngăierea lui a venit Isus să-l întărească . In ziua Domnului eram in Duhul. Si am auzit inapoia mea un glas puternic, ca sunetul unei trambite, (Apoc.1:10).
-Isus şi astăzi vine în ajutorul nostru, cuvintele Lui rămîn valabile pentru toţi cîţi se încred în El. Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.” Amin. (Mat.28:20).
-Isus Cel Viu ne va face primirea în slavă. ma vei calauzi cu sfatul Tau, apoi ma vei primi in slava. (Ps.73:24).
Ce mareţe sunt cuvintele Mîntuitorului a Celui Înviat: “Eu sunt Invierea si Viata”
~Sacramento Evanghelic~

One thought on ““Eu sunt Invierea si Viata” partea 3.

  1. Da , El este invierea si viata , si cine crede in El , I-l va invia la invierea mortilor , pt. a-l primi in slava Lui . Amin .
    Pin la invierea mortilor , toti morti , I-L asteapta in locuinta mortilor , sau in apele cele mari ( mari/oceane ) , depinde unde au murit , acolo lea ramas sufletul , asteptind invierea .
    Singurul , duhul omului=duh de viata , care este particular Dumnezeiasca in om , se intoarce la Dumnezeu , deci duhul de viata se intoarce la ce-L ce l-a dat .
    Cit priveste sufletul , este nemuritor , venim dela Dumnezeu in trupul acesta de carne( neputinta ) , intorcindune din nou in nemurire , iad, intunerec , sau stralucire viata linga Dumnezeul Cel ce vine .
    Stind , conform Scripturilor , ca El I-si va schimba Numele intr-un Nume nou , precum si numele noastre le va schimba in nume noi .

Leave a Reply

