“Eu sunt Invierea si Viata” partea 2.

“Eu sunt Invierea si Viata” partea 2. (Mai 4) By David(duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Isus i-a zis: “Eu sunt Invierea si Viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai. (Ioan.11:25).

EU SUNT ÎNVIEREA”….
Înviera Domnului Isus dintre morţi, a fost o înviere deosebită, toţi ceilalţi au murit din nou Hristos a Înviat şi trăieşte veşnic.
Biblia ne aminteşte de mai multe cazuri unde oameni au fost înviaţi din morţi, readuşi la viaţă:
1.Dorca înviată de Petru (Fapte.9:36-41).
2.Eutih de către Pavel (Fapte.20:9-10).
3.Fiul văduvei din Nain de către Isus (Luca.7:11-15).
4.Lazăr de către Isus (Ioan.11:1-44).
5.Fiul văduvei din Sarepta de către Ilie (1Împ.17:17-22).
6.Un mor a inviat la atingera corpului lui Elisei care în aruncare a atins oasele mortului(1Împ.13:20-21).
7.Fica lui Iair de către Isus (Luca.8:41-55).
8.Fiul Sunamitei de către Elisei (2Împ.4:32-35).
9.O mulţime de sfinţi au înviat la învierea lui Isus (Matei.27:50-53).
Toate aceste învierii, ne aduce speranţă în învierea posibilă a celor din morţii, acestea dovedesc cu tărie că Isus are putere asupra morţii.

Ceea mai mare speranţă a credincioşilor a rămas în urma învierii lui Isus dintre morţii, care trăiesc cu încredere deplină că într-o zi vom fi cu Domnul nostru (1Cor.15:12-22).

-Mulţimea dovezilor biblice îmi sunt de ajus să cred că Isus a Înviat din morţii, arătările Lui îm i sunt suficiente.
-Mulţimea de oameni care formează împreună Trupul Său Biserica Sa mă întăreşte îmi dă curajul să cred şi eu în învierea morţilor.
-Mormîntul gol îmi aminteşte că Isus e Viu.
-Schimbarea de atitudine a milioane de oameni care au fost gata să moară pentru credinţa lor, îmi spune căci nu sunt singurul care cred aşa ceva.
-Oameni răi schimbaţi în urma Evangheliei îmi este dovadă deplină să cred că Isus trăieşte în inima acestor oameni, defapt trăieşte şi în inima mea.

***Cu adevărat şi pe drept cuvînt pot să declar: „ISUS ESTE ÎNVIEREA”!
VA URMA…
~Sacramento Evanghelic~

One thought on ““Eu sunt Invierea si Viata” partea 2.

  1. Sa intimplat o inviere , despre care nu sa aratat ca aceea au murit din nou .
    Deci dupa aceasta inviere , sa vazut 24 de scaune de domnie , si pe ele stateau 24 de bateini .
    La moartea Mintuitorului , au inviat multe suflete ale sfintilor din vechime , care sau aratat multora cresti din Biserica primara .
    Asa ca ! Cine sint acei sfintii , care inviasera la moartea Mintuitorului ?
    24 de batrini , 3 sint cunoscuti , ca fiind ; Enoh , Moise si Ilie .
    Dar ceilalti 21 , cine sint ?
    Scriptura ii arata , dar trebuie cautati .
    Succes .

Leave a Reply

