TREI VERSIUNI A PSALMULUI 23.

TREI VERSIUNI A PSALMULUI 23.


1. Psalmul 23 (versiunea celui hapsan,a hraparetului,a celui lacom,a nesatulului.a..).

Ceasul este dictatorul meu, nu ma voi odihni
El ma face sa ma asez doar cand sunt extenuat
El ma duce in depresii adanci si imi impovareaza sufletul
Ma conduce in cercurile alergarii de dragul activitatilor
Chiar daca ar fi sa alerg nebuneste de la indatorire la indatorire
Tot nu le voi termina pe toate caci idealul meu este cu mine
Termenele limita si nevoia de aprobare ma vor insoti
Ele imi cer performanta dincolo de limitele programului meu
Ele imi ung capul cu migrene
Si paharul meu este plin cu ingrijorari de da peste el
Da oboseala si stresul ma vor insoti in toate zilele
Si voi locui in lanturile frustrarii pentru totdeauna…

2.VERSIUNEA TELEVIZOR
O parafrazare a psalmului 23 dupa Nancy Lavric,prof.de colegiu.
Televizorul este pastorul meu:
Intotdeauna il voi dori mai
mult.
El ma duce sa ma intind pe
canapea,
Si ma conduce departe de
credinta.
Imi distruge sufletul,
Ma povatuieste pe cararile celui
rau
Din pricina sponsorilor si producatorilor.
Chiar daca ar fi sa umblu prin
valea umbrei valorilor crestine,
Nu ma voi opri,caci televizorul
este cu mine.
Cablul si telecomanda lui ma
mangaie.
Imi intinde o reclama in fata
lumescului din mine;
Imi capul cu umanism si cu
dorinta de a consuma mai mult,
Paharul poftelor este plin de da
peste el.
Da,lenea si ignoranta ma vor
insoti in toate zilele vietii mele
Si voi sta doar acasa,uitandu-ma
la televizor,
Pina la sfirsitul zilelor mele.
*Parafrazarea mi-a dat de gandit ,si mi-am pus si eu intrebarea:Cit de sanatos este sa ma uit la televizor?
*Personal nu pot sa spun “Amin’ la asa ceva ci mai degraba o rugaciune pentru acela ce a ales televizorul ca pastor a lui,sa se intoarca la adevaratul pastor al oilor =ISUS HRISTOS.

*****Versiunea Biblica ;este de admirat si una care trebuie urmata:
3. Psalmii 23(versiunea Biblica)
1. (O cantare a lui David.) Domnul este pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.
2. El ma paste in pasuni verzi si ma duce la ape de odihna;
3. imi invioreaza sufletul si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau.
4. Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.
5. Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el.
6. Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele, si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele.
Doamne ramaii tu Pastorul si Ocrotitorul nostru pentru totdeauna. Amin.
~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

