SCHIŢE ÎN CARTEA PSALMILOR (Psalmul.4)

SCHIŢE ÎN CARTEA PSALMILOR (Psalmul.4)  By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu, Doamne, imi dai liniste deplina in locuinta mea.(Ps.4:8).

Psalmistul David se laudă se făleşte cu Dumnezeul lui.

-El îmi aduce motive, pentru care să mă rog, înaintea Lui.

-Dumnezeul care răspunde cănd mă aflu la strîmtorare, care mă scoate la loc larg din necazul meu.

-El este Dumnezeul plin de dreptate, plin de milă şi mă ascultă cînd strig spre El.

-De aceea cutremuraţi-va  şi nu mai păcătuiţi, veniţi cu jerfe neprihănite, şi aveţi încredere în Domnul.

-Dumnezeul meu mă va elibera de frică şi îmi va da pacea, pacea Lui.

-Dumnezeul meu îşi arata mila faţă de mine şi de aceia sunt plin de pace de pacea Lui.

-Dumnezeul meu îmi aude rugăciunea de aceia am pace, pacea Lui.

-Dumnezeul meu mă conduce pe căile pline de pace, revărsîndu-şi peste mine pacea Lui.

-Dumnezeul meu imi aduce o bucurie deplină în suflet de aceia sunt plin de pace, de pacea Lui.

-Într-o lume în care oameni n-au pace, n-au linşte, popoarele se frămîntă, încearcă să se aşeze la loc de siguranţă, după armate puternice, după uşi zăvorîte bine, eu, însă nu port grija aceasta; mă culc şi adorm în pace, căci Dumnezeul meu îmi dă linişte deplină în locuinţa mea, de aceia am pace, pacea Sa.

***Tu ai pace, pacea Sa???

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

