DUMNEZEU ARE O ÎNTREBARE SPECIALĂ PENTRU TINE

 DUMNEZEU ARE O ÎNTREBARE SPECIALĂ PENTRU TINE .(Ioan 5:1-14)  By David(duţu)Miclea

Dumnezeu s-a oprit din activitatea Lui ca să pună întrbări unor oameni.

*Cîteva din întrebările puse de Dumnezeu oamenilor:

Dumnezeu i-a pus o întrebare lui Adam: Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om si i-a zis: “Unde esti?” (Fac.3:9).

*Răspunsul lui Adam:  “Ti-am auzit glasul in gradina; si mi-a fost frica, pentru ca eram gol, si m-am ascuns.” (Fac.3:10).

-Dumnezeu vine cu o a-doua întrebare lui Adam: “Cine ti-a spus ca esti gol? Nu cumva ai mancat din pomul din care iti poruncisem sa nu mananci?” (Fac.3:11).

*Răspunsul lui Adam:  “Femeia pe care mi-ai dat-o ca sa fie langa mine, ea mi-a dat din pom si am mancat.” (Fac.3:12).

-Dumnezeu are o întrebare şi pentru Eva:  “Ce ai facut?” (Fac.3:13).

*Răspunsul femei:  “Sarpele m-a amagit si am mancat din pom.” (Fac.3:13).

-Dumnezeu l-a întrebat în mod personal pe Cain: Domnul a zis lui Cain: “Unde este fratele tau Abel?” (Fac.4:9)

*Răspunsul lui Cain: “Nu stiu. Sunt eu pazitorul fratelui meu?” (Fac.4:9)

-Dumnezeu îl întreabă din nou pe Cain: “Ce ai facut? Glasul sangelui fratelui tau striga din pamant la Mine. (Fac.4:10).

-Răspunsul lui Cain;  Cain de data aceasta nu are un răspuns direct, ci mai degrabă o nemulţumire faţă de pedeapsa aplicata de Dumnezeu:  Cain a zis Domnului: “Pedeapsa mea e prea mare ca s-o pot suferi. Iata ca Tu ma izgonesti azi de pe fata pamantului; eu va trebui sa ma ascund de fata Ta si sa fiu pribeag si fugar pe pamant; si oricine ma va gasi, ma va omori.” (Genesa.4:13-14)

Omul în răspunsurile lui caută sa fugă de responsabilitate, aruncînd vina pe alţi, pe vremuri şi împrejurării.

Întrebările pot continua…. Întrebările puse de Dumnezeu au fost întrebări speciale , pentru persoana respectivă.

*Pe Ilie l-a întrebat: “Ce faci aici Ilie?”

*Pe bolnav: “Vrei să te faci sănătos?”

*Pe orb: “Ce vrei să îţi fac?”

*Pe Solomon: “Cere ce vrei?”

*Pe olog: “ parcă îl întreabă; n-ai vrea să umbli…”

 

*STAREA OLOGULUI

-Uitat,

– Pierdut,

– Atat de aproape, în pragul binecuvîntărilor, şi cu toate acestea tot olog.

*OLOGUL PRIVEA ÎN JOS DUPĂ AJUTOR.

-Privea spre apă,

-Privea spre apa tulbure,

-Privea spre bogăţii pămînteşti,

-Privea şi nu vedea pe nimeni care să-l ajute…

*ISUS VROIA CA OLOGUL SĂ ÎŞI SCHIMBE PRIVIREA.

-De la apă, la El,

-De la prieteni care nu vin, înspre El care era în faţa lui.

-De la nimeni nu mă ajută, la Acela care e gata să îl ajute.

*OLOGUL TREBUIA SĂ FIE DISPUS

-Să facă ce îi spune Isus,

-Să creadă în cuvîntul Lui,

-Să îşi ia patul şi să umble.

*CREDINŢA ÎN EL A ADUS VINDECARE.

-Ologul a putut să umble.

***Nu ştiu problemele cu care te zbaţi zilnic, dar ştiu , o privire îndreptată înspre El te va umplea de bucurie.

*Fi binecuvîntat de Domnul!

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

