RECUNOSTINTA – MULTUMIREA

“spredestinaţie” ~ blogul lui "DUŢU"~ Calea, Adevărul si Viaţa,spre destinaţia fericita "CERUL"

RECUNOSTINTA

Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile,caci aceasta este voia lui Dumnezeu ,in Hristos Isus ,cu privire la voi. 1 Tes.5:18.

SUNT RECUNOSCATOR:

*Sotul/sotiei care sforaie toata noaptea.=Asta inseamna ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva.

*Ficei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele..=Asta inseamna ca este acasa si nu pe strazi.

*Penru impozitele pe care le platesc.=Asta inseamna ca sunt angajat.

*Pentru murdaria de curatat dupa o petrecere.=Asta inseamna ca am fost inconjurat de prieteni.

*Pentru hainele care sunt putin cam stramte.=Asta inseamna ca am destula mancare.

*Pentru umbra mea care ma insoteste la munca.=Asa inseamna ca sunt afara la lumina soarelui.

*Pentru podeaua care trebuie stearsa si ferestrele care trebuie spalate.=Asta inseamna ca am o locuinta.

*Pentru ca pot auzi toate nemultumirile la adresa guvernului.=Asta inseamna ca avem libertatea cuvintului.

*Pentru cei ce imi doresc raul sau sunt impotriva mea.=Asta inseamna ca ceva…

View original post 207 more words

Leave a Reply

