“LINIŞTEA DIN PREZENŢA LUI”

 

“LINIŞTEA DIN PREZENŢA LUI”  By David (duţu) Miclea 11/19/2013

În noapte lungă şi fără de somn,

Cînd gînduri multe liniştea mi-o curmă

Din zări albastre dincolo de nori,

O voce sfîntă mi-a spus încetişor;

 

“Eşti fiul meu, nu fi îngîndurat…

Eu sunt cu tine la fiecare pas”…

Şi somnul atunci,  a şi fugit,

Şi linştea  viaţă mi-a cuprins…

 

Lăsîndu-mi mînile să-mi cadă peste ochi,

În timp ce genunchi podeaua atingînd

Din inima zdrobită cuvinte au ţîşnit:

“O,Doamne sfinte şi azi îţi multumesc…

 

În fiecare zi de dimineaţă

Mă scol înaintea Ta, Isuse, drag,

Să îţi mulţumesc de pîine şi de apă,

De tot ce-mi dai Isuse prin Cuvînt

 

Doamne, îţi multumesc,

Pentru tot Ce-mi eşti,

Intră în viaţa mea ,cu iubirea Ta.

Şi niciodată să nu mai ieşi din ea… Amin

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

