MULŢUMIREA DE THANKSGIVING

MULŢUMIREA  DE  THANKSGIVING     BY David (duţu) Miclea   (compusă azi;  28 Noiembrie 2013)

Cuprins în a Ta iubire sfîntă,

Mă întorc Isus-e drag, să-ţi mulţumesc.

De tot ce-mi dai prin sfintele poveţe,

De Harul sfînt, pe care Tu mi-l dai.

Sunt mulţumit; de pîine şi de apă,

De haina ce o am, ca să mă îmbrac,

De toate lucrurile trecătoare,

Cu care, Doamne, Tu mai binecuvîntat.

Sunt mulţumit de partenerul de viaţă (soţia)

Cu care gîndurile le impărtăşesc…

De fete, de fecior, stranepoti, nepoti si  de nepoate,

De ginere, de fraţi şi de surori.

De ai mei părinţi ce m-au vegheat în noapte,

Cînd somnul lor îl deranjam

Din munca cîmpului, aducîndu-mi pîine,

Să cresc eu mare,  dar, sa stiu eu bine,

Ca sunt copilul   lor de-apururia.

Îţi mulţumesc de familia lărgită,

Cu care Tu m-ai binecuvîntat,

De socri , de cumnaţi şi de cumnate

De verişori ,nepoţi şi de nepoate

Pe care Tu în dar ,chiar mi le-ai dat…

Îţi mulţumesc de fraţi în credinţă

Cu care împreună la altar păşim

 În rugă sfîntă o, Isuse…

Ca pentru toate noi să îţi mulţumim…

 Amin.

Happy Thanksgiving !!!

~Sacramento Evanghelic~

One thought on “MULŢUMIREA DE THANKSGIVING

Leave a Reply

