Pastor MARIUS CRUCERU – O PREDICA CE TE VA FACE SA GANDESTI INAINTE DE A FACE PASUL NUMIT “CASATORIE”

Pastor MARIUS CRUCERU – O PREDICA CE TE VA FACE SA GANDESTI INAINTE DE A FACE PASUL NUMIT “CASATORIE”

Marius Cruceru – “Cele 10 porunci cu privire la prietenia dintre un baiat si o fata”

Nu fac eu prea multe recomandari, si mai ales cand e vorba de predici, dar de data aceasta fac o exceptie. Inainte de a face pasul casatoriei asculta si predica aceasta, pe langa multe sfaturi pe care le-ai primit si indemnuri care ti-au izvorat din inima. La urma de tot dupa ce ai urmat toate sfaturile, gandul inimi, si multe idei, daca s-ar intampla sa iasa altfel(care nu as dori sa se intample nimanui); vei fi linistit la gandul :”Am facut tot ce am stiut si am putut…” Eu mai am o vorba:”ASTAI VIATA,N-AI CE FACE”…

Asculta aici:

Go to YouTubePlay video

~Sacramento Evanghelia~

Leave a Reply

