IMBOGATIT DIN NOU!!!

IMBOGATIT DIN NOU!!!By David(duţu) Miclea

Cand locuiesti in Statul de Aur, poti sa te numesti cineva, dar cand iti vezi averea imultindu-se in Statul de Aur, atunci poti sa spui cu adevarat:’ASTA DA BINECUVANTARE”!!!

Va prezint pe noua binecuvantare daruita de Domnul in Marea noastra familie,si mai ales in familia nepotilor mei: JESSICA and PAUL ROCAS. Faceti cunostinta cu micuta ;LAUREN ROCAS (Little Princess)  :

Mai multe poze aici:

Asa am asteptat de o buna bucata de vreme sa vad cum imi creste averea, ieri insa am avut emotii in asteptare, am verificat de cateva ori prin telefon, si nici o schimbare de avere, dimineata cand m-am sculat, ceva s-a intamplat, am verificat din nou si averea mi-a sporit; Sunt bogat, m-am imbogatit,la 2:55am PST la bogatia mea s-a mai adaugat ceva foarte pretios, mai pretios ca aurul Ca.micuta Lauren Rocas 5lbs 6oz , caruia ii zicem bun venit printe noi. Bunul Dumnezeu sa o aiba in paza Lui si binecuvantarea sanatati, frumuseti, a unei cresteri frumoase sa o inunde din plin… Felicitam pe aceasta cale pe mama micutei (Jessica) si pe tatal (Paul) rugandu-ne incontinuare ca binecuvantarea Domnului sa fie cu ei. I love you little beauty “Lauren”.(dutu)

~Sacramento Evanghelic~

2 thoughts on “IMBOGATIT DIN NOU!!!

Leave a Reply

