“EL MI-A PROMIS”

“EL MI-A PROMIS”      By David(duţu) Miclea (compusa 11/15/2013)

El nu mi-a promis,                                                                                                                                              

 un drum cu flori,            

Dar a promis:                                                                                                                           

“Prin Mine vei fi mai mult decît biruitor”.

El nu mi-a promis drum larg                                                                                                                      

Şi cerul fără nori,                                                                                                                                          

  Dar, mi-a spus; “Pe drumul îngust,                                                                                                           

  Voi fi cu voi”.

El nu a spus, obstacole n-or fi,                                                                                                                     

Dar ce mi-a spus;                                                                                                                                       

   sunt sigur şi voi ştii,                                                                                                                                  

  Cu El oricînd,voi birui. Amin.

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

