NOIEMBRIE – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA (3)

NOIEMBRIE – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA  (3)

 By David(duţu)Miclea

AVEM O SUMEDENIE DE LUCRURI PENTRU CARE TREBUIE SĂ VENIM CU “MULŢUMIRE”

*Cuvîntul de aur:   Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; caci aceasta este voia lui Dumnezeu, in Hristos Isus, cu privire la voi. (1Tes.5:18).

Unul din secretele fericirii, este chiar acesta să fi mulţumitor, apostolul Pavel a ajuns la starea aceasta a fericirii in urma mulţumiri sufleteşti pe care o avea.

*E posibil ca să nu fim mulţumiţi tocmai pentru ca n-am învăţat să fim mulţumitori, deşi avem atîtea lucruri pentru care ar trebui să fim mulţumitori:

SĂ FIM MULŢUMITORI PENTRU:

  1. 1.     CĂ AVEM UM MÎNTUITOR.

–         Eu, Eu sunt Domnul, si afara de Mine nu este niciun mantuitor! (Isa.43:11), 

–         astazi, in cetatea lui David, vi S-a nascut un Mantuitor, care este Hristos, Domnul. (Luc.2:11).

–         Isus a devenit Mîntuitorul nostru, care ne-a izbăvit din starea păcătoasă unde eram, şi pentru ca avem un aşa Mantuitor trebuie să fim mulţumiţi.

 

  1. MÎNTUIREA OFERITĂ.

-am fost nebăgăţi în seamă şi coboram cu repeziciune treptele spre iad, spre pierzarea veşnică, Isus însă s-a aşezat în drumul coborîrii noastre, ne-a oprit din rostogolirea noastra, ne-a ridicat şi ne-a daruit Mantuirea.

-Sa stiti, dar, ca mantuirea aceasta a lui Dumnezeu a fost trimisa neamurilor, si o vor asculta.” (Fapt.28:28).

-Fiindca Dumnezeu nu ne-a randuit la manie, ci ca sa capatam mantuirea, prin Domnul nostru Isus Hristos, (1Tes.5:9)

 

3. NĂDEJDEA DIN INIMĂ

-În inima fiecarui credincios , se află nădejdea moştenirii, vieţii veşnice împreună cu Isus,

-in nadejdea vietii vesnice, fagaduite mai inainte de vesnicii de Dumnezeu, care nu poate sa minta, (Tit.1:2).

 

4.PENTRU ÎNCREDEREA ACORDATĂ

-Este un mare har ca cineva să aibă încredere in tine, mai ales cînd se pierde aşa de uşor încrederea în oamenii. Dumnezeu însă ne-a socotit vrednici, şi ne-a încredinţat slujba propovăduirii, am devenit ambasadori ai Cerului, pentru Împărăţia Sa.

Multumesc lui Hristos Isus, Domnul nostru, care m-a intarit, ca m-a socotit vrednic de incredere si m-a pus in slujba Lui, (1Tim.1:12).

    – Pot totul in Hristos care ma intareste. (Filip.4:13).

 

5. ÎN SUFERINŢĂ

-Atunci mulţumirea e mulţumire cînd ajungem să fim mulţumitori “pentru toate lucrurile”, chiar şi în necazuri, în suferinţă.

-Ma bucur acum in suferintele mele pentru voi; si in trupul meu implinesc ce lipseste suferintelor lui Hristos, pentru trupul Lui, care este Biserica. (Col.1:24).

 

6. PENTRU FRAŢII CU CARE VOM MOŞTENI CERUL

-De aici ne pregătim pentru părtăşia veşnică, unde să fim cu fraţii impreună.

-Priviţi marea dragoste pe care Pavel o arată faţă de fraţi…

*Pentru romani: “Mai intai multumesc Dumnezeului meu, prin Isus Hristos, pentru voi toti, caci credinta voastra este vestita in toata lumea. (Rom.1:8)”.

*Pentru corinteni: “Multumesc Dumnezeului meu totdeauna, cu privire la voi, pentru harul lui Dumnezeu care v-a fost dat in Isus Hristos. (1Cor.1:4)”.

*Pentru filipeni: “Multumesc Dumnezeului meu pentru toata aducerea aminte pe care o pastrez despre voi. (Filip.1:3)”.

*Pentru Filoimon (pentru fiecare frate în mod special): “Multumesc totdeauna Dumnezeului meu ori de cate ori imi aduc aminte de tine in rugaciunile mele, (Filim.1:4)”.

 

***Suntem gata să spunem alături de apostolul Pavel: “Mulţumesc lui Dumnezeu pentru toate lucrurile”. Amin.

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

