IMPRESII DIN CĂLĂTORIE~O CĂLĂTORIE „SUPRIZĂ” (1)

IMPRESII DIN CĂLĂTORIE ~ O CĂLĂTORIE „SUPRIZĂ” (1)

O FIINŢĂ SPECIALĂ

Niciodată n-am crezut ca sunt o fiinţă aşa de specială, mă gîndeam…, dar să fiu chiar aşa nici nu îmi trecea prin cap…Despre ce e vorba mai precis, după ce am ajuns la aeroport, mi-am pregătit ticketul pentru boarding, dar cum trebuie să stai in linie şi să aştepti, cel puţin  30 minute, erau în estimarea mea la 300 de oameni care erau in linie şi aşteptau să între prin uşa aceea unde eşti verificat. Un muncitor din partea celor care verificau după ce a privit peste sutele de oameni ce erau acolo, a venit şi s-a oprit în dreptul meu, „Vino după mine” mi-a spus, în timp ce mă îndepărtam de grupul mare de oameni, l-am întrebat:” De ce m-a luat? Unde mă duce?” m-a liniştit prin cuvintele:’Stai calm, tu eşti verificat mai de mult” „cum?! Ce să întîmplă?, „Nimic nu e rau, printre cei selectaţi  să aibă „PRECHK” înainte ai fost selectat şi tu, eşti verificat, ştim cine eşti, aşa ca nu mai e nevoie de verificare”, „ dar cum de ma-ţi cunoscut din mulţime?” .. „dupa poză”… Special ori, nu n-am mai stat la rînd, n-am luat pantofi din picioare şi am trecut ca un glonţ direct la gate, o supriză dar bună supriză…

***Ce frumos e, cînd eşti ales din mulţimea mare de oameni de pe planetă, cînd Dumnezeu se opreşte în dreptul tău şi îţi spune :”Vino după Mine”, suprinzător!!!!, dar ce minunat, El s-a oprit în dreptul meu, mi-a văzut trecutul.mi-la verificat, a aruncat în marea uitării trecutu-mi păcătos, a privit viitorul , gîndindu-se ce poate El să facă din mine…m-a aşezat în drumul spredestinaţia fericită „CERUL” mi-a spus:”Drum Bun!,nu mai privi în urmă , tu ai o destinaţie precisă…”CERUL”

O FIINŢĂ CARE SĂ AJUTE PE ALŢI

Abia ce m-am aşezat pe scaun, mi-am pus centura de siguranţă şi aud vocea unei stewardese: „ Ascultaţi la anumite reguli pe care trebuie să le ştiţi pe timpul zborului…” Printre regulile amintite era şi aceasta; în caz că nu este aer suficient, folosiţi masca de aer ,veţi fi conectaţi direct, avînd aer suficient pentru supraveţuire, nu uitaţi ;  înainte de a ajuta pe alţi (chiar pe copilul tău) fi sigur că tu ţi-ai aşezat primul masca…

*** O lecţie foarte înteresantă folositoare şi pe calea credinţei; înainte de a îndrepta pe alţi la Hristos, fii sigur că tu eşti pe Cale… Dacă tu nu eşti pe Cale, dacă tu nu ai viaţa asigurată, dacă tu, nu primeşti aer proaspăt (Cuvînt direct de la Dumnezeu) nu încerca să ajuţi pe alţii; te vei înăduşi singur îi vei înăduşi şi pe alţi, pe care te gîndeai că îi ajuţi…Fi sigur că tu eşti „OK” înainte de a ajuta şi pe alţii…

O FIINŢĂ NEOBOSITĂ

Stewardesa (bărbat ori femeie), este o fiinţă deosebită, lucrează NON/STOP de cînd ne-am urcat în avion şi pînă ce am plecat din avion, încontinu: ascultaţi, ce spune Căpitanul, puneţi centura, îţi trebuie apă, cafea, cu ce vă putem ajuta???… O faţă senină şi plină de zîmbet, o voce calmă şi concretă, iar l-a urmă ne-a mai spus:  să ave-ţi o zi bună! Cîtă muncă, pentru ca pasageri să aibă o călătorie plăcută.

*** Lucrul acesta îmi aminteşte de „Adevăratul Slujitor a lui Dumnezeu”,cîtă dăruire trebuie să aibă în slujirea pe care o face, ce zîmbet primitor trebuie să arate faţă de cel mai rău om pe care îl întîlneşte poate pentru prima şi ultima dată, cîtă muncă de încurajare ,ca să asigure pe toţi cărora le vesteşte Evanghelia, că le aduce ceea mai bună veste, că e unica veste, care primită şi trăită prin mila lui Dumnezeu se poate ajunge în destinaţia fericită „CERUL”. Cîtă muncă pentru a fi alţi confortabili, în timp ce bietul „slujitor” aşteaptă răsplătirea care o va primi din mîna Aceluia care l-a înscris/angajat…

O FIINŢA SPECIALĂ

Comandantul vasului de zbor, o fiinţă tăcută, a carui voce ne atenţiona din cînd în cînd:  ”Bine a-ţi venit în nava noastră, vă voi duce la destinaţie… acuma staţi liniştiţi urmărind toate înstrucţiunile de pe monitor…”    Comandantul din nou: „ Închideţi orice aparat electronic, deconectaţi-va de pămînt, noi vom zbura…”    Comnadantul din nou după un timp:’ Suntem l-a o înălţime de… am depăşit nori, aici e linişte, dacă se va întîmpla să fie  obstacole/furtuni, nu intraţi în panică, voi încerca să le ocolesc, să puteţi avea un zbor cît mai liniştit.”      Comandantul din nou: „Ne apropiem de destinaţie, fiţi atenţi la decolare, mulţumesc că a-ţi venit în nava noastră… o şedere plăcută în noua destinaţie..”

*** Ce măreţ COMANDANT avem, Unul care cu siguranţă ne va duce în Împărăţia Sa în destinaţia fericită „CERUL”, Din cînd în cînd ne mai înştinţează despre ce se întîmplă pe parcusul călătoriei noastre,  ne dă siguranţă şi încredere deplină: Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. (Isa.43:2).     El ne asigura de un sfîrşit glorios: Iata, Eu sunt cu tine; te voi pazi pretutindeni pe unde vei merge…. caci nu te voi parasi, pana nu voi implini ce-ti spun.” (Fac.28:15).

CE SFÎRŞIT GLORIOS.

Nici nu au atins bine roţile avionului, betonul pistei de aterizare, cînd mulţimea de pasageri bucuroşi au început să bată din palme de bucurie, şi celularele să sune :”Am ajuns cu bine, am decolat”…

***Ce măreţ, ce glorios sfîrşit va fi atunci, cînd NAVA SALVĂRII va ajunge în portul veşniciei, cînd ne vor strălucii feţele de bucuria întîlniri cu Marele Comandant, de bucuria întîlnirii cu cei dragi ai noştri care au plecat cu un alt zbor mai înainte, cînd ne vom întîlni cu Avraam, cu Isac…. Cînd îi vom cunoaşte pe toţi  strămutaţi de pe planeta Pămînt , pe planeta VEŞNICIEII… Ce străzi!!!, ce splendori,ne aşteaptă!!!.   Ce chip frumos!: Dar eu, in nevinovatia mea, voi vedea fata Ta: cum ma voi trezi, ma voi satura de chipul Tau. (Ps.17:15)

*****Sunt gata să fac ultimul zbor, “ZBORUL VEŞNICIEI” să ajung în destinaţia fericită “CERUL” sunt sigur ca nu voi avea nici un regret, acolo, nici o lacrima, nici o suferinţă, nici un necaz….. voi fi pururea cu Domnul, fericita mea nădejde…

~Sacramento Evanghelic~

2 thoughts on “IMPRESII DIN CĂLĂTORIE~O CĂLĂTORIE „SUPRIZĂ” (1)

  1. “Cât despre noi, cetatea noastră este în ceruri,
    de unde şi aşteptăm Mântuitor, pe Domnul Iisus Hristos”
    (Filipeni 3:20)

Leave a Reply

