O PROMISIUNE FĂCUTA DE MULTĂ VREME, O ÎMPLINIRE CHIAR LA TIMP…

O PROMISIUNE FĂCUTA DE MULTĂ VREME, O ÎMPLINIRE CHIAR LA TIMP…

19 OCTOMBRIE 2013   By David (duţu) Miclea

*Promisiunea zilei:   Dumnezeu a zis: “Eu voi fi negresit cu tine…” (Exod.3:12).

Astăzi, am avut o zi mai grea ca de obicei, uite că am ajuns la sfîrşitul ei, sunt ok…

Ce, m-a ajutat să străbat ziua au fost cuvintele din Sfînta Scriptură spuse de Dumnezeu lui Moise: “Eu voi fi negresit cu tine…”,   cuvinte care repetîndu-le,  găndindu-mă la ele mi-au dat curaj să înving greutăţile zilei. Ele au fost valabile faţă de Moise,  plin de mulţumire spun:’Slăvit să fie Domnul, căci s-au adeverit valabile şi pentru mine”.

***CE M-AŞ FACE DACĂ N-AŞ AVEA CUVÎNTUL LUI DUMNEZEU, PROMISIUNEA LUI, ŞI PREZENŢA LUI ÎN GREUTĂŢILE DE FIECARE ZI???!!!! Ce bine e că avem din partea Lui un Cuvînt vesnic încurajator, mîngăitor şi plin de speranţă….

Dumnezeu a văzut mai dinainte locul pe unde voi trece, de aceea mi-a trimis Cuvîntul Său, asigurîndu-mă de prezenţa Lui, prin ape, prin foc, prin flăcări (Isaia.43:2) ce Dumnezeu minunat am …

Cînd Dumnezeu i-a spus lui Moise”NEGREŞIT” i-a dat asigurare complecta şi definitivă, nici o schimbare, voi sta lîngă tine, pînă ce vei birui, întocmai s-a întîmplat şi faţă de mine.

Viitorul este o taină, nu îl cunosc, nu ştiu cîte zile de grele încercări vor mai fi, nu ştiu prin cîte văii a desnădejdi mai am de trecut, prin cîte focuri va mai trebui să fie încercată credinţa mea, dar sunt convins de un lucru; Dumnezeul care i-a spus lui Moise “negreşit”, Dumnezeul care  i-a promis lui Iacov, Iata, Eu sunt cu tine; te voi pazi pretutindeni pe unde vei merge…  nu te voi parasi, pana nu voi implini ce-ti spun.” (Fac.28:15) este şi Dumnezeul meu, El îşi va păstra Cuvîntul spus de multă vreme şi în dreptul meu…

Îi mulţumesc din suflet, mă voi culca,şi odihni în linişte, ştiind că El este la dreapta mea, ca să nu mă clatin.

Preamărit să fi scumpul meu Salvator în veci de veci…

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

