DUMNEZEUL MEU, ESTE UN DUMNEZEU AL IZBĂVIRILOR

DUMNEZEUL MEU, ESTE UN DUMNEZEU AL IZBĂVIRILOR

19 SEPTEMBRIE 2013  By David(duţu) Miclea

*Promisiunea zilei:  De sase ori te va izbavi din necaz si de sapte ori nu te va atinge raul. (Iov.5:19).

Cartea lui Iov, o carte a suferinţei, aduce în scrierea ei o speranţă deosebită pentru cel care ajunge la nenorocire.

-El face rana,

-El o leagă,

-El răneşte,

-El tămăduieşte.

Elifaz spune un mare adevăr;putem să avem necazuri fără număr, căci Dumnezeul nostru ne izbăveşte din toate.

Ele vor da tîrcoale în jurul nostru dar scăparea noastră e la Domnul.

-L-am văzut in mijlocul încercărilor din viaţa mea izbăvindu-mă, de aceea pot să declar cu toată tăria:’Dumnezeul meu, este un Dumnezeu al izbăvirilor!”

*Este şi pentru tine, Dumnezeu un Dumnezeu al izbăvirilor dacă da, atunci striga plin de bucurie împreună cu mine şi alaturi de psalmistul David:  “Laudat sa fie Domnul!”, si sunt izbavit de vrajmasii mei. (Ps.18:3).

*Fi binecuvîntat de Domnul şi izbăvit de El.!

~Sacramento Evanghelic~

Leave a Reply

