PROBLEMA DE CARE SE LOVESTE UN PREDICATOR DE NOTA 10

PROBLEMA DE CARE SE LOVESTE UN PREDICATOR DE NOTA 10

 By David (duţu) Miclea

Vezi daca te lovesti si tu…

imaginea,=http://raybaumann.com/?p=53

NU E SIMPLU SA FII PREDICATOR….DE NOTA 10

Una din problemele unui predicator; cum sa predice ca sa fie multumiti toti ascultatori….

1.Nu imi spune despre iad,ma deranjeaza -spune-mi Dumnezeu e dragoste.

2.Cand vorbesti despre pacat spune-mi ca e o alegere gresita.

3.Vorbeste-mi de binecuvantarile Domnului – vreau sa stiu cat de mult ma va binecuvanta Dumnezeu.

4.Domnu’le pastor,faci ce stii ,dar copii trebuie sa aiba programul lor,si nu numai unul ci mai multe -sunt copiii ,ei, si asa nu inteleg prea multe.

5.Nu uita sa spui public sa stie toti; cat sunt de darnic,spunele in fiecare program sa afle toti, cine sunt “Eu”

6. Stii cele cinci puncte cum sa devin bogat ,daca le-ai mai putea spune si azi- vreau sa ajung bogat,spune-mi cum,ca de aia te platesc.

7.Ai grija cand predici sa vorbesti asa de finut ,incat numai sa ma mangaii putin (gadalesti putin )urechile,nu e nevoie sa spui tare eu nu sunt surd,si pana la urma scaunul e mai moale decat canapeaua mea,ce bine ma odihnesc,aici..

8.Pastore te platesc tu trebuie sa faci ce iti spun,ca daca nu…..

9.Ce a facut Isus pentru mine cand eu tot mai am de facut,atatea..

10 Nu uita numai stiri bune as vrea sa aud in fiecare zi…

11.Cat poti lasama cu ideia despre cruce,caci acum toti oameni poarta cruce….

12.Incearca sa fii cat de relaxant ,atunci cand ne predici,caci esti predicatorul nostru…

Ma doare caci stiu nu e usor sa fii predicator ,sa spui Adevarul Adevarat(sa traiesti si tu si familia la nivelul vorbiri)in acelasi timp sa nu fi inteles de cei carora le predici ca defapt si tu esti :numai un om cuprins de slabiciuni…

Predicatorul ales de Dumnezeu e un om deosebit,el  cauta sa se  infatisezi inaintea lui Dumnezeu ca un om incercat, ca un lucrator care n-are de ce sa-i fie rusine si care imparte drept Cuvantul adevarului. (2Tim.2:15)

Consider ca am face un mare bine,daca am lasa pe predicator sa predice,caci el isi cunoaste chemarea iar noi sa putem sa ne rugam pentru el si sa spunem:”vorbeste Doamne prin el caci robi Tai asculta”

~Sacramento Evanghelic~

2 thoughts on “PROBLEMA DE CARE SE LOVESTE UN PREDICATOR DE NOTA 10

  1. #12 e tradus greșit. Relevant nu relaxant. Adică relevant cu prire la nevoile spirituale ale oamenilor. Asta nu e un lucru rău. De exemplu un predicator care abordează subiecte și teme care ajută pe oameni să înțeleagă mai clar problemele cu care se confruntă ei zilnic și care e soluția biblică pentru ele, e relevant. Un predicator care predică despre cum că folosirea lumânărilor în biserică e păcat, nu e relevant. Puțini se preocupă în zilele astea cu lumânări, dar timeretul se luptă cu ispite de multe feluri și mulți predicatori n-au habar

    • Ideia punctului #12 este indreptata in felul acesta<<< Poporul se adreseaza unui predicator, plin de calauzire, plin de infocare, plin de daruire, Predicatore lasa mai incet, predica-ne mai moale,nu ataca pacatul,,,fii mai relaxat,esti om scolat lasa mai incet cu pocainta trecutului, azi traim alte zile..

Leave a Reply

