SEPTEMBRIE – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA (1)

SEPTEMBRIE – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA  (Ioan.16:24).

 By David(duţu)Miclea

DUMNEZEU ASCULTĂ RUGĂCIUNEA DACA , ATUNCI CAND TE ROGI INDEPARTEZI PIEDICILE CARE STAU IN CALEA RUGACIUNI…

*Cuvîntul de aur:  Pana acum n-ati cerut nimic in Numele Meu: cereti, si veti capata, pentru ca bucuria voastra sa fie deplina. (Ioan.16:24).

 

*ISUS NE CHEAMĂ LA RUGĂCIUNE

-Isus ne invită să cerem căci El ne va da lucrul pe care l-am cerut.

 

*ISUS NE DESCOPERĂ PRETENŢIA UNEI RUGĂCIUNI ASCULTATE

-Cerinţa noastră trebuie să fie în Numele Lui.

 

*ISUS DESCOPERĂ MOTIVUL ASCULTĂRI RUGĂCIUNILOR

-Unul din motivele pentru care El ne ascultă este ca noi să avem o bucurie deplină.

 Aş vrea să prezint cinci motive pentru care rugăciunile noastre uneori nu capătă răspunsul pe care noi îl dorim ca să avem o bucurie deplină:

 

1.DATORITĂ TRĂIRI PĂCĂTOASE (Mica.3:1- 4).

-pentru că nu cunoaşteţi dreptatea şi nu o practicaţi,

-pentru că urîţi binele,

-pentru că iubiţi răul,

-pentru că nedreptăţiţi pe poporul Meu (fraţi voştri)

-pentru că sunteţi gata să îi jupuiţi de vii,

-pentru că sunteţi gata să îi fierbeţi într-un cazan, numai să vă împliniţi dorinţele voastre.

*Dumnezeu Îşi ascunde faţa şi nu ascultă strigătul acestor oameni, în vremea aceea.

*El stă departe, Se învăluie întrun nor ca rugăciunile acestor oameni să nu poată să străbată pînă la El (Plîngeri:3:44).

2. DATORITĂ MOTIVAŢIEI GREŞITE  (Iacov.4:1-5).

Asemena rugăciuni sunt cu scopul ca ceea ce cer/doresc să fie risipit în plăceri.

-Cerinţe cu gînd rău

-Cerinţe pentru împlinirea poftelor fireşti.

-Cereri prin care să se împretenească cu lumea.

-Cereri prin care ,cei care cer devin direct vrăşmaşi cu Dumnezeu.

*Motivaţia corectă a unei rugăciuni ascultate este proslăvirea lui Dumnezeu, astfel de rugăciuni sunt ascultate de Dumnezeu.

 

 

3. DATORITĂ FAMILIEI DESBINATE /RELAŢI RUPTE (1Petru.3:7-8).

-Familile în care relatile familiare sunt rupte  ori cît s-ar ruga Dumnezeu nu le ascultă rugăciunea lor.

-Bărbaţi prezintă stări prea înalte faţă de sotia lui.

-Femeia nu primeşte cinstea la valoarea ei ,nu este respectată.

-Familia care nu consideră că împreună vor moşteni harul vieţii. -Familia în care nu îşi are locul, iubirea, mila ,simţul respectului ,în care gîndurile nu sunt aceleaşi (cînd doi cer un lucru trebuie sa fie cu acelaşi gînd).

 

 

4.DATORITĂ PĂCATELOR NEMĂRTURISITE (Ps.32:5)

-Dumnezeu cunoaşte viaţa noastră,şi nu putem să facem mărturisiri de jumătate, şi să avem pretenţia că Dumnezeu să ne asculte.

-Tot păcatul trebuie mărturisit.

-Poporul din vremea lui Nemia , şi-a mărturisit tot păcatul fără să ascundă nimic, şi Dumnezeu le-a ascultat rugăciunea.

-David spune în psalm:’Ţi-am mărturisit păcatul meu şi nu mi-am ascuns fărdelegea, şi Tu mai iertat, şi mi-ai ascultat rugăciunea ;eliberîndu-mă şi dîndu-mi pace şi linişte deplină.

 

 

5.DATORITĂ STĂRI NOASTRE PLINĂ DE MÎNDRIE (Iacov.4:6).

-Dumnezeu vrea să vadă starea noastră smerită, în fiecare clipă din viaţă cu atît mai mult atunci cînd înălţăm rugăciunea spre El.

-Cei mîndri n-au parte de Harul şi îndurarea Domnului, ci numai cei smeriţi.

-Plini de pietate/respect  şi smerenie sfîntă să fie jertfa rugăciunilor noastre înaintea Domnului şi El ne va da răspunsul Său.

 

***Ca uni care ştim felul în care Dumnezeu ascultă rugăciunea, să spunem şi noi ca si psalmistul: Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima! Incearca-ma si cunoaste-mi gandurile! Vezi daca sunt pe o cale rea, si du-ma pe calea vesniciei!

cunoaste-mi gandurile!  Vezi daca sunt pe o cale rea, si du-ma pe calea vesniciei! (Ps.139:23-24).”

~Sacramento Evanghelic~

One thought on “SEPTEMBRIE – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA (1)

Leave a Reply

