AUGUST – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA.

AUGUST  – 2013 – CUVANTUL DE AUR AL BISERICII “EMANUEL” SACRAMENTO CA.  (Filip.4:13).

 By David(duţu)Miclea

ÎNVINGĂTORII PRIN EL

*Cuvîntul de aur: Pot totul in Hristos care ma intareste. (Filip.4:13).

Creşini sunt chemaţi să gîndească într-un mod pozitiv, motivul gîndirii trebuie să fie Hristos prin care putem face totul căci El ne întăreşte.

 

Creştini adevăraţi au gîndirea aceasta neclintită: “Pot totul în Hristos care mă întăreşte”.

Chiar dacă “EUL” nostru trebuie să fie nevăzut, îngăduiţi-mi să folosim acest cuvănt “Eu” conştienţi că tot ce suntem ,suntem datorită Lui.

1.Eu pot să fiu aceea persoana la care El s-a gîndit cînd m-a chemat.

-Isus se uită întotdeauna la ce putem să devenim noi prin El.

 

2. Eu pot să fiu un demn cetătean al patriei unde locuiesc.

El priveşte străduinţa noastra de buni cetăţeni ca ceva folositor pentru timpul cînd vom deveni cetăţeni ai cerului ,căci aşa ne învaţă Scriptura:”Cetaţenia noastră……”

 

3. Eu pot să fiu un tata spiritual in familia mea.

Dorinţa lui Dumnezeu e să privim la El ca adevăratul model de “TATĂ” şi să năzuim la aceasta căci prin El putem totul.

 

4. Eu pot să fiu bărbatul / soţia pe care Dumnezeu a intenţionat ca noi să fim.

-Atît bărbatul cît şi soţia au coborît de la treapta sfinţeniei unde El ne-a aşezat.

Conştentizarea căderi ne va ajuta să gîndim la locul de unde am căzut , şi să credem căci prin El vom putea să ajungem din nou acolo.

 

5. Eu pot să înving luptele din viaţă datorită ajutorului oferit de El.

-Adica totul este posibil prin El care mă întăreşte.

 

6. Eu pot să realizez tot ceea ce Dumnezeu vrea să realizez, datorită puteri Lui care mă întărăşte.

***Nimic nu poate să stea împotriva împliniri voiei Lui cu privire la mine, nimeni şi nimic, căci prin El voi ieşi mai mult decît biruitor:Cine ne va desparti pe noi de dragostea lui Hristos? Necazul, sau stramtorarea, sau prigonirea, sau foametea, sau lipsa de imbracaminte, sau primejdia, sau sabia? (Rom.8:35), peste toate acestea voi ridica un steag de biruinţă ,şi voi fi plin de încredere,căci am o gîndire pozitivă ,în spatele căreia stau cuvintele încredinţări primite de la El: “Pot totul in Hristos care ma intareste.”

~Sacramento Evanghelic~

 

Leave a Reply

